TOP.7.1.1-16-H-ESZA-2019-00627

ADATSZOLGÁLTATÁS 

a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-7.1.1-16 konstrukció keretén belül megvalósított projekt kapcsán

Kedvezményezett neve: Tatabánya Megyei Jogú Város Jászai Mari színház, Népház
Projekt azonosító száma: TOP.7.1.1-16-H-ESZA-2019-00627
Projekt címe: „A MOST Fesztivál öt éve – A MOST Fesztivál jelentőségének erősítése a helyi identitástudatban”
Támogatási összeg: 3.600.000 Ft

Projekt szakmai tartalmának, eredményeinek összefoglalása:

A projekt célja egy olyan népszerűsítő programsorozat megvalósítása volt, amely a 2015-ben hiánypótló céllal elindított MOST FESZT rendezvényünk városi népszerűsítésére törekedett. A pályázatban tervezett közönségbarát programok hiánytalanul és az eredeti szakmai és pénzügyi terveknek megfelelően valósultak meg.

A pandémia miatt a márciusi kormányrendeleteknek megfelelően a programsorozat eredeti időpontját módosítanunk kellett, így 2020. szeptember 22-27 között került megrendezésre a programsorozat melyben a következők valósultak meg:

  • Borgesson-Long-Singer-Shakespeare: S.Ö.R. Shakespeare Összes Rövidítve c. színházi előadás
  • Közönségtalálkozók a fesztivál 11 előadásához kapcsolódva
  • Gasztroprogram és borkóstoló helyi termékeket és kistermelők bemutatkozása
  • Az Országos Színháztörténeti Intézet és Múzeum kiállítása: Országunkat egy ló(erő)ért címmel
  • Holdjárat – Tompos Kátya koncert
  • Szalóky Ági gyerekkoncert
  • A MOST Fesztivál öt éve – jubileumi kiadvány megjelenése

A programsorozat elemeinek, időpontjainak megtervezését az összeállított színházi fesztiválprogram figyelembevételével alakítottuk ki.
A projekt keretében megvalósult minden program térítésmentes volt a közönség számára.
A pályázatban tervezett minden indikátor az előírtaknak megfelelően teljesült.
A projekt megvalósításakor a vállalt esélyegyenlőségi intézkedéseket és horizontális célokat megvalósítottuk. A kötelező nyilvánosság előírásainak megfeleltünk.

A programsorozatban megvalósuló közönségbarát rendezvények, segítettek a színházi fesztivál népszerűségét növelni, marketingkommunikációját erősíteni. Sikeresen megvalósuló programjaink új közönségréteget vonzottak be a színházba, ezáltal a közönség összetétele és számának növelése szempontjából hosszútávú hatása van.

Projekt számszerűsíthető eredményei:

A programsorozatban a támogatás segítségével megvalósult:

– 1 színházi előadás

  • 11 közönségtalálkozó
  • 1 gasztroprogram
  • 1 borkóstoló
  • 1 színháztörténeti kiállítás
  • 1 könnyűzenei koncert
  • 1 családi koncert
  • 1 jubileumi kiadvány

Elért célközönség 606 fő.